måndag 11 februari 2008

Påsken är på väg....

Tänk egentligen vad vi pysslar, fixar, dekorerar, ordnar, shoppar inför alla olika årstider som ligger framför oss. Jag själv tycker att det är barnsligt roligt att pyssla och fixa....... jag tröttnar aldrig.... tycker alltid att det är lika roligt!! Jag har börjat pyssla lite inför påsken...redan!!! man kan aldrig börja för tidigt!!! har fixat några påsk ägg och fler kommer det att bli.... Ha det så bra, lämna gärna en liten kommentar så jag vet att du varit här.
Kramar från Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå fina ägg.
jag har oxå börjat påsken kommer ju tidigt.
Visa gärna mera ,gilla eran blogg..
kram christina

Anonym sa...

Kanonfint pysslat!
Ser fram emot att få ett brev från er med erat kursutbud. Jag har hört att det är på gång ;-)
//Ann-Charlotte

Anonym sa...

Så super söta äg du gjort vännen:-)
Får nog också börja tänka på lite pyssel, som jag och barnen kan göra.Sitter här och väntar på att mannen min ska komma hem med dom nya möblerna, och sedan blir det möblering hihihi....
Kram på er, och krya på dig Christin!

Kramis Annika