torsdag 7 februari 2008

I väntans tider....

I dag har vädret i lilla Kungälv varit helt underbart, alla kunder har varit så glada, pratat om våren och nu är den ju faktiskt snart på väg......tänk vad man längtar egentligen.....alla vill vi att våren skall komma......
Mycket nyheter har kommit till butiken, vi är i full gång med att packa upp....och massor mer kommer det.....
Måste ju bara säga att det är såååååååååååååååååå roligt när ni tar er lite tid och skriver en liten kommentar!!!!!!!!!!!!!!!! det lever man länge på Tack så MYCKET!!!!!
Här nedan visar jag en gammal tavla som jag fick utav min mormor när jag var liten, jag fullkomligt älskar den, tyvärr syns inte ramen den är riktigt gammal och fin fin!!!
Kram på er från Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

UNDERBAR!...
De va ju hur fin som helst!
Kikar nog in hos er idag igen en sväng, ska fika en sväng på knuts och då kan jag ju inte låta bli:-)

Kramkram

Strömkarlen - Vitavillan sa...

Hejsan!
Vilken jätte härlig blogg den har jag missat helt,jag tittar snart in igen.
Kram Marlene.

Hem & Harmoni Marie sa...

Hejsan! Har varit väldigt dålig på att kommentera den sista tiden, men nu ska det bli ändring...
Så fina bilder ni visar! Jag kommer in i butiken snart och shoppar lite...
Kram Marie