onsdag 27 februari 2008

Onsdagen den 27 februari...

Igår kom det en STOR efterlängtad leverans
med MASSOR MASSOR MASSOR av fina saker...
Vill helst ta med mig en sak av varje hem...
Det värsta är att vi kommer att få minst två leveranser till denna vecka...
Hujedamej...
Skall ta lite bilder idag på nyheterna så att ni kan få tjuvkika lite...
Obs!
Ni har väl inte glömt att vi har öppet till "20:00 imorgon torsdag??
Vi bjuder på kaffe samt hembakad kaka!
Plus att vi har fina erbjudanden för DEJ!
Vi ses!
/ Kristin.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag är ju ledig imorgon! Skall hämta min kära kusin o då kan ju hon passa barnen medans jag tar mig en sväng i er ljuvliga butik! Japp! Jag kommer imorgon!!! Vi ses!
kram Tina

Anonym sa...

Minst ett besök i veckan är ett måste i er underbara butik! Man har ju blivit beroende av er fina saker!
Tack för kaffe och MYCKET GOD hembakt kaka på VIP-kvällen.
Hälsningar (stammisarna) Pernilla och Mia

Anonym sa...

Vilken underbar butik ni har,ja hela bloggen är ju jättefin.Kram Katta

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Helt underbar butik...den måste man ju besöka vid nästa gbg besök ju!!!

Bloggen är ju medunderbar ju!!

En solig, vårig hälsning !!
Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥
~~~`*'*´~~~

Anonym sa...

Så fin blogg NI har, har titat på allt..
bor för långt bort men gilla allt Ni visa...
MVH christina