måndag 18 februari 2008

En ledig "vår-varm-måndag"..........

Hej hej på er.........
I dag har både jag och Kristin varit lediga, vi och min lilla dotter Jasmine åkte ner till Göteborg, bara för att mysa och fika i det fina vår vädret. Vi gick och vi gick och vi gick......var på Baldershage, Casa Linne, Grönbergs interiör, och alla andra butiker där emellan, sen tog vi bilen till linnegatan, och gick till Philles och Haga hem därefter blev det lite fika...mums ...älskar att gå på cafe, gott kaffe, äppelpaj och bara njuta...det är livet det....ja sedan var vi ju tvungna att köra förbi Atmosphere och kan ni tänka er, ägarinnan var där fast hon ej hade öppet, så vi fick en liten titt.......mycket fina gamla möbler!!!!!!! franska postsäckar...gamla resväskor, krukor, ja allt man kan tänka sig!!!!!! där efter bar det hemmåt..... lillan somnade i bilen....hade jag gärna också gjort!!
Här nedan ser ni lite bilder från butiken..........
Ha det bra kram Anna!

5 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

härligt med ledighet!!!

Välkommen in o kika på storsessans rum!!

Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

härligt med ledighet!!!

Välkommen in o kika på storsessans rum!!

Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥

Doften av vanilj sa...

Himmel, så mycket fint ni har i butiken! Skulle inte kunna gå förbi det skyltfönstret utan att göra ett besök i butiken! /Kram

Anonym sa...

Jag är nyfiken på hur butiken ser ut, med tanke på vilken fin blogg ni har, när vi kommer hem till Sverige på semester i sommar får vi nästan ta en tur till er butik tror jag!
Må gott

Hem och Harmoni Marie sa...

Hej på er! Låter som ni hade en toppendag! Synd att det fina vädret inte har hållit i sig bara...
Igår var jag på besök hos er i butiken! Inhandlade en jättefin tavla som jag ska ge bort i bröllopspresent! Jag är supernöjd! Ni hade mycket fint i butiken.
Ha det gott! Kram Marie