måndag 4 februari 2008

Inspiration från Linneas hage i Norge....

Hej på er alla glada!!!!
Här kommer lite inspirationsbilder från min lilla tur till Oslo..... om ni någon gång åker till Oslo rekomenderar jag er varmt att ta en körtur till Linneas hage..... har ju varit inne på hemsidan ett antal gånger ......jag och min lilla tjej Jasmine åkte till denna helt underbara butik, helt i min smak jag hade kunnat gå omkring där i flera timmar och bara mysa, tyvärr var min lilla älskling inte helt lika pigg på att gå omkring och mysa....vid dessa tillfällen måste man ha lite mutor med sig i väskan...och jag kunde faktiskt gå omkring och mysa ett bra tag ......butiken var fylld med helt makalöst fina möbler , underbara kuddar, kläder, prylar i mängder, växter, kransar, vykort, dekorationer, ja allt möjligt.....jag kommer absolut att åka dit nästa gång jag åker till Oslo vilket jag hoppas på att göra väldigt snart igen!!!! Och självklart var jag ju tvungen att shoppa lite .........
Fotade lite inne i Butiken, min lilla busunge var ju tvungen att vara med på några hörn......
Ett hjärtligt tack till butiksägarinnan som var hur trevlig som helst och lät mig ta lite bilder.
Kram på er och på återseende!!

1 kommentar:

Maria sa...

Har varit inne på den sidan ett antal gånger, den skapar ett stort ha begär hos mig!