lördag 2 februari 2008

Lite fler bilder från mitt sovrum...

I dag är jag ledig så jag gick upp tidigt och fortsatte att fixa i vårat sovrum...
Madonnan har "hittat hem" och mitt sängöverkast ligger där det skall..
Det börjar likna något nu, men det är icke färdigt!
Har sett min drömtapet...men det krävs nog en viss tids bearbetning innan den blir aktuell...men skam den som ger sig!






Ranunclerna är slut med tulpaner finns det gott om i butiken!
Vita, rosa samt knoppar 39kr/st.


Min absoluta favvo utav alla våra doftpåsar...helt ljuvlig!
Kostar bara 29kr och då ingår ett litet stativ...










Dessa rostiga pokalkrukor finns att köpa i butiken i två olika storlekar...
Funkar både inne och ute...





Sängöverkastet är för tillfället slut i våran butik! Tror och hoppas att det kommer in igen!
Det finns några stora kuddar kvar, kostar 279kr med innerkudde!
Vi ses!
/ Kristin.









Inga kommentarer: