söndag 30 december 2007

"Sjuklingen sorterar igenom sina bilder"

Hej hej på er igen!!!!
Nu ær det min tur att vara lite sjuk...orkar inte lyfta ett finger, ligger hær i soffan och bloggar....vilken inspirations kælla bloggarna ær!!!! man vill ju bara sætta igång och fixa øver allt .......har just fått klart før mej att så fort jag kænner mej lite bættre och har lite tid skall jag fixa till det på øvervåningens toalett..... lovar att ta føre och efter bilder, och jag bara måste måla våra sængmøbler... dom ær nog førresten dom enda som just nu inte har fått några lager vit færg.......
Har æven sorterat lite på mina bilder och kom just på att vi inte visat mer en två bilder ifrån nær vi var med på mæssan i oktober nere i gøteborg....hær kommer några bilder ifrån nær mæssan precis øppnat, tyværr hann jag ej ta mer en två kort.... det var fullt øs hela tiden, lite længre ner visas bilder från vår monter innan øppning..... det var som sagt ej sista gången vi var med på mæssan, det var HUR KUL som helst!!!!! vi har æven funderingar på att vara med på mæssan i stockholm næsta år, vi får se hur mycket vi hinner med , men det hade varit såååååååå kul!!!!!
Kram på er!!

3 kommentarer:

maloppa sa...

Åh så roligt att ni har en blogg, halkade in här av en slump via en annan Kungälvsbloggare. Har gjort reklam för er butik i min blogg för ett tag sedan men då hittade jag inget att länka till. Brukar ju vara inom lite då och då och berättar gärna för alla vilken härlig butik ni har. Får kika in igen någon dag och kolla vad ni fått in för kul.

Anonym sa...

Här e en till som halkade in av en slump. Bor i Jörlanda och har totalt missat er affär. Åh, vad jag ser fram emot att göra ett besök!

Anonym sa...

Tusen tack för all inspiration i er LJUVLIGA butik!
Snart kommer min ljuskrona att pryda trappan!
kram från Tina