torsdag 27 december 2007

Proppmätt...

Hej på er igen! Är det någon mer än jag som känner mig som en uppstoppad julegris ?? Kinderna hänger som på en hamster, oj vad mycket gött man har ätit...Men jag måste ändå erkänna att det känns rätt skönt att nyår närmar sig så att man kan få ge det "traditionella nyårslöftet"...
Idag skall jag och mamsen åka på lite klädrea, mysigt att shoppa och gå på fik.. Skall rapportera om jag gjorde några fynd...I morgon fredag slår vi upp portarna till Dreamhome igen !! Vi kommer även att ha öppet på nyårsafton, massa fina nyårsarrangemang !!
Du vet väl om att vi sätter i hop blommor/presentkorgar/ljusfat mm mm efter dina önskemål och plånbok !! Ring gärna innan om du inte har tid att vänta en stund.
Vi ses !! Grisen på bilden är från ett företag som heter Maileg...

Inga kommentarer: