söndag 9 december 2007

Söndag...

Hej på er igen! Hoppas att ni sovit gott, för det har i alla fall jag gjort! Kanske var det vinet, kanske var det känslan av att vara ledig...tror mest på det förstnämnda...sitter nu i "slappar-kläder" och en stark kopp kaffe framför skärmen. Jag skrev för ett tag sedan om mina fönster (nedan) som jag målade och fixade...Nu hänger dom där i min hall och med lite grönt på... Tyvärr e dom konstgjorda grangirlangerna slut...räknade ut att vi har sålt närmre 800st..Helt sjukt??!! Det är redan några som valt att sätta upp sig på en lista inför nästa jul...
Text klistermärket "La maison est où le coeur est" = Mitt hem e mitt hjärta finns dock kvar och kostar 129kr. Nä nu plingade GT-killen på dörren så nu e det dags att vila ögonen i bilagan en stund...tidningen i sig rör jag inte...
Vi ses!

Inga kommentarer: