söndag 2 december 2007

Första advent !!

Nu har jag precis tänt mitt första ljus och avnjutit en stark kopp kaffe! Om en liten liten stund skall jag sticka i väg till jobbet och förbereda julmys inför dagen! Julskyltningen gjorde vi klar igår kväll...måste säga att vi är helnöjda!!
I går kom det in en gammal tant i butiken och sa: "Oj det känns som att kliva in i en sagovärld"...Roligt att kunna förmedla en stark känsla i butiken...
Idag erbjuder vi som jag nämnt tidigare ett pangpris på tavlor...(se nedan 150 kr)...kan va en bra julklapp kanske?? Själv har jag inte köpt några julklappar ännu men det får väl bli maraton den 22/12 e jag rädd som förra året typ....Nä nu sitter jag och svamlar....
Hoppas vi ses i dag !!
Vi har öpppet mellan 11:00-15:00 VÄLKOMNA!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er

Det är jag som var inne i butiken idag 4/12 och pratade om mitt hysteriska bloggande. Er blogg är ju helt underbar.
Jag återkommer till denna blogg och även till butiken, var så säkra

Hälsningar
Karin J