onsdag 19 december 2007

Torsdagen den 20/12 har vi öppet till 22:00 !!!!!

Hej på er igen!
Är ledsen att jag inte hunnit skriva så mycket det sista men tiden har inte riktigt räckt till... Idag verkar det som om dom flesta har fått "julfnatt"...Härligt med så många förväntansfulla samt glada kunder!! Kan knappt fatta det själv...att det är julafton om bara några dagar... Jag och Anna har "tokladdat" hela affären med massa mysiga julklappstips !!! Vi kommer även att ha en del erbjudanden i butiken tors 20/12 då vi har öppet till 22:00...
Hoppas vi ses bland alla julklappar!!!
Välkomna!

1 kommentar:

Hem & Harmoni Marie sa...

Hej på er! Kul att hitta eran blogg!
Ni har en underbar butik som jag är inne i lite då och då.. Oftast går jag inte tomhänt därifrån!
På önskelistan står bla ett presentkort från er butik!

Hoppas ni får en skön jul! Välkommen till min blogg om ni har tid o lust! /Marie