tisdag 1 januari 2008

1 Januari 2008

Nu har vi stängt grinden för 2007 och traskat vidare in i 2008... Till alla er som inte tycker att 2008 fått en god start så kan jag varmt rekomendera ett stort glas youghurt, en stark kopp kaffe och två treo. Själv mår jag alldeles förträffligt efter en skön hemmakväll med pojkvännen. Jobbade hela dagen igår plus att jag åkt på en uslig hosta så jag orkade inte mer än att mysa hemma...till min stora lycka och STORA förvånan hade mange varit och storhandlat, städat samt gjort potatisgratäng och en stor skål med "göttig" fruktsallad. Han som inte kan laga mat???!!! (Oxfilèn fick jag fixa själv, och det är jag glad för...) Det var himelskt gött !!!
Önskar er alla ett riktigt gott nytt år !!!
Vi ses!

Bilden kommer från: Nantucket.

1 kommentar:

Hem & Harmoni Marie sa...

God fortsättning på 2008 till er båda!
Jag ska säga hej och presentera mig nästa gång jag är i er butik..(om jag vågar..hi hi)
Ha det gott, kram Marie