torsdag 3 januari 2008

Torsdagen den 3 januari...

Godmorgon på er!!
Idag gick jag upp vid fem snåret, hostade så mycket så det kändes som om att tarmarna skulle "dansa upp"... Kokade mig en kopp te och krullade upp mig i soffan. Slängde in lite ved i kakelugnen och tog mig en stor apelsin...varpå jag började leka lite med mobilen...Tänk vad kort man kan ta helt utan ansträngning...bara sittandes i soffa...härligt!!!
Just nu känner jag mig så pass lättroad av allt annat än att vara sjuk så det är nästan så att man längtar till inventeringen...fast bara nästan...
Fick förövrigt nya Gudrun Sjödèns samt H & M:s och ellos nya vår/sommar kataloger igår och hujedamej vad sugen man kan bli på våren bara av att titta på alla dessa smala, vackra samt skönt färgbeklädda varelser...Nu får det sannerligen bli andra bullar igen=light bullar...
Januari-juni = typ ett halv år....hm ja det gäller nog att sätta fräs om man skall komma någon vart innan sommaren tagit slut...
Nä nu skall jag slänga mig i soffan igen och kolla lite på morgonTV...
Ha det så bra!!
Vi ses!










2 kommentarer:

junhe sa...

snubblar på och upplever torsdagen den 3 januari ungefär som du beskriver...förkyld och hostig så till den milda grad att magen håller på att vända ut och in på sig själv =( lite trist med tanke på att vi åker på semester imorgon och ska vara granne med sol, salta bad och vänner 2 veckor framöver. men jag njuter av din sida och är glad att jag hittade den. mycket inspiration och inredningsglädje vill jag lova =) kommer tillbaka...krya på dig, själv ska jag ta en kopp the, ngt tillspetsad =) ha dt gott/ junhe

Hem & Harmoni Marie sa...

Hejsan... Hoppas du känner dig bättre!
I dagens inlägg hos mig finns ni nämnda... Jag kommer förbi butiken någon dag och shoppar :)
Ha det gott, kram Marie