söndag 27 januari 2008

Shopping runda i Uddevalla.....

Hej hej på er....
Idag har jag och min kära lilla syster Kristin varit på Kärrstegens gård i Ljungskile/Uddevalla. Ni som inte varit där rekomenderar jag varmt en liten åktur dit.....där finns allt möjligt gammalt som nytt, ägarinnan har även ett eget varumärke....... efter Kärrstegen blev det Torps köp center och lite spring i lite olika butiker, panduro är ju en favorit eftersom jag älskar att pyssla, syrran däremot tycker inte det är riktigt lika roligt....jag kan nämligen spendera en oändlig tid i denna affär...jag får så mycket ideer och köper alltid på mej lite av varje, syrran tycker det räcker med högst en timma....jag får nog hålla med jag är liiiiiittteeeee makalös!!!
Hem kom jag efter måååååååååånga timmar, vi som bara skulle vara borta en liten stund.. ...men kul hade vi.
Här kommer lite vår bilder från vårt kök, våren är verkligen en härlig årstid, och idag har det varit vår här på västkusten!
Ha det bra kram Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Vägbeskrivning och lite mer information om Kärrstegens Gård på http://www.karrstegensgard.se