tisdag 29 januari 2008

Tisdags morgon...

Sitter med en stark kopp kaffe i ena handen och skriver med den andra...Håret står på kvast och min Kitty morgonrock samt svarta pälstofflor är bara allmänt skräckinjagande! Men vad gör det när man sitter och njuter i sin ensamhet av alla sköna bloggar! Hittade precis en underbara blogg som heter Albertinas Verden...bilderna nedan är från hennes blogg!
Igår vad jag ledig och då kom det massa mera nytt till butiken, börjar inte förs kl 12:00 idag med jag kan nog inte hålla mig tills dess, så känner jag mig själv rätt så finns jag på plats ett par timmar tidigare än bestämt...
Förövrigt kan jag meddela att jag håller på att fixa om i vårat sovrum och hör och häpna...Det blir vitt, nougat och guld. Jag som aldrig haft guld??!! Men det känns kanon, det enda som egentligen går i guld är tre speglar ovanför sängen samt en stor avlång..Resten är vitt och lite nougat...
Jag är inte färdig ännu men lovar att återkomma med bilder när det e klart! nu skall jag hoppa i badet innan jobbet väntar!
Välkomna in och spana in alla nyheter!
Vi ses!
/ Kristin.


Bilder; AlbertinasVerden


Inga kommentarer: