tisdag 1 april 2008

"Trötter"....

Morsning korsning!
Idag har jag och min kära "syster yster" jäspat ikapp...
Man känner verkligen att man inte är van vid att jobba som två snickare!!
"Jesus amalia" vad vi har tapetserat, målat, spacklat och målat igen ...
Men en sak är säker, det blir KANON!!!
Bättre än vad vi någonsin kunnat föreställa oss!!
Med verkande ben och tunga ögonlock känner jag just nu bara för att krypa upp i den alldeles alldeles underbara sängen nedan och snarka högt!!
Natti natti!
/ Kristin.


3 kommentarer:

Anna sa...

Oj, så fint det var här, vilket fint kök nedan. Jag ska kolla er butik senare också.

Ha en härlig dag/kväll!

Anna

Hem och Harmoni Marie sa...

Längtar tills ni öppnar nytt... Kram!

Anna sa...

Hej igen, jag är lite nyfiken på er butik, men länken fungerar inte. Asch, jag får vara nyfiken ett tag till då.

Ha det fint!
Anna