måndag 14 april 2008

"NYA" DREAMHOME.....

Nu på fredag den 18:e april kl:10.00 slår vi upp dörrarna till "nya" Dreamhome.... vi har inte flyttat speciellt långt....bara till andra ändan av huset, adressen är fortfarande Ytterby vägen 11 vi kommer denna dag att ha 15% rabatt på hela sortimentet ,(gäller ej möbler eller specialbeställningar) för varje 500:- du handlar erhåller du en presentcheck på 100:- på valfri tavla, vi kommer att bjuda på "godheter", vi kommer att ha en tävling samt mycket mera erbjudanden som inte är värt att missa.......
Vill du ha information hemskickad till dej om kommande kurser, nyheter, erbjudanden m.m. glöm ej att lämna ditt namn samt email adress till oss, (alla ni som redan lämnat namn och adress , skriv gärna in er i våran "NYA" pärm, då vet vi säkert att vi inte missat någon)
Vi hälsar er alla hjärtligt välkomna nu på fredag!!!!

6 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Så spännande! Och jag som jobbar till kl 17 på fredag... jag hinner ju inte komma..snyft!

Hoppas ni får en härlig vecka med invigning och allt annat! Kram

Hjärtats saga sa...

Hejsan!
Jag vill bara önska er lycka till! Vilka bra erbjudanden ni har. Spännande. Hoppas att ni får en bra dag.
Ha det nu så bra och hälsningar från Kerstin

Hjärtats saga sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hjärtats saga sa...

Hejsan igen!
Det var jag som tog bort min kommentar, för den hade kommit in två gånger. Nu blev det i alla fall en till!!! ;)
Hoppas ni får en solig dag och att det kommer många kunder.
Hälsningar Kerstin

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Pen Drive, I hope you enjoy. The address is http://pen-drive-brasil.blogspot.com. A hug.

Sarah sa...

Hej systrarna dreamhome! Jag besökte er "nya" butik idag och köpte några jätte fina saker!!! Gillar er butik jätt mycket! Lycka till hälsningar Sarah