måndag 31 mars 2008

Kök!!

Hej på er igen.......

Här nedan kommer en nytagen bild på mitt kök....ja matplatsen i vårt kök ...på tal om kök, nu när vårt nya kök är på plats i vår nya butikslokal ,trånar jag ännu mer efter ett nytt kök här hemma i Ytterby...köket vi har nu är VÄLDIGT gammalt!! här skulle behövas en renovering, vill ta ner en vägg, lägga in nytt golv(vitt plank golv), ny spis...diskmaskin....hm ...blir nog lite mycket kanske...men jag skulle så gärna vilja.....men men en dag så ...... jag lirkar lite på mannen min lite då och då...men då blir det prat om byte av bil.... vad ska jag med en annan bil till, jag har ju en som fungerar!?! har ni några tips på hur man bearbetar sin käresta??? på köksfronten??? skulle behöva lite råd, jag har ju inte gett upp ännu.......
Kram på er Anna

3 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hihi;)
Jaa du...jag jobar på min lilleman jag med här.....mycket kvinnlig list som krävs...få se omman lyckas!!!!

Härlig butik!!

Ha en härlig vecka!!!

~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨`·.,(¯`·´¯)¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨(¯`·´¯).·´¨¨¨¨¨¨¨¨¨
~♥ W I T H`·.,.· L O V E ♥~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨Mamma Millan¨¨¨¨¨¨¨¨
~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~

Anna sa...

Hej!

Tack för besöket hos mig! Kul att hitta till er vackra blogg! Era hem är underbara! Vilken fin butik ni har:)

Nu måste jag kika runt lite mer här, det var många vackra bilder:)

Kram
:)Anna

Skogsdoft & havsbris sa...

Tittade in här och måste säga att det är en jättefina blogg! Vilka härliga bilder! :) Ljuvliga....