onsdag 20 oktober 2010

Hallåjsan!!!
Regn och rusk och advent närmar sig med stormsteg, endast ca 5 veckor kvar!! vi har fått massor av fina jul saker som bara väntar på att få komma upp på hyllorna i butiken!!!
Det har kommit så mycket fint så jag hinner inte lägga ut alla nyheter här på bloggen, men här är lite inspiration........
Varmt välkomna in till oss och mys nu i höst mörkret!!
Många varma kramar
Anna & Kristin
Krukor, rostiga askar, kyrkljus, tekannor, ljuslyktor, vaxduk med text.......
Underbart porslin!!! mat tallrik, assiette, skål, tekopop samt kaffekopp med fat.

textilier, planteringar, korthållare, korgar m.m m.m


Vägg klocka a´la gammaldags, hur FIN som helst, endast 249:-


Ha en härlig onsdag!!




2 kommentarer:

Mikaela sa...

Hej, Jätte fina saker.
Men jag har en fråga till,
Finns det lediga jobb hos er och hur går man tillväga för att söka dom då? Mvh Mikaela

Tina Kallin sa...

Att besöka denna ljuvliga butik och bemötas utav dessa två vackra butiksinnehavare, skänker mig värme i hjärtat! Jag känner mig alltid så otroligt välkommen!! <3
Många kramar från Tina