tisdag 5 oktober 2010

Goooo gorgon!!!!

Datorn på magen, kaffet i höger, redigt mycket kuddar & håret "rajt out"!!!
Finns det något bättre än denna underbara start på dagen???
Dock tur att ni inte kan se mej utan endast kan se vad jag skriver :)!!!
Det har kommit MASSOR av fina höstnyheter!! Här nedan är några inspirationsbilder från våran kära leverantör IB Laursen!! Många känner nog igen porslinet från Leilas kök!!
Själv e jag totalt såld på det underbara bubbelgummsrosa porslinet...
Skålar, kannor, brödburkar mm mm pryder nu våra hyllor på Dreamhome...


Kärt återseende av våra mysiga saxar!!! 99kr/st
Låt dej inspireras!!!
Varmt välkomna!!!
Psssst....gör som jag fyll på kaffekoppen o kryp under täcket en liten liten stund till...
Kram!
/ Kristin.





2 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Godmorgon under täcket! Önskar dig en underbar tisdag med många kunder i affären!
Har aldrig varit i er affär men är så sugen på att ta en tur till er någon gång i höst.
Jag gillar också det vackra porslinet och så gillar jag olivträdet. Säljer ni sådan också, eftersom de äkta inte trivs hos mig så skulle jag behöva ett vacker konstgjort.
Kram Stenlycka

Drömmarshus sa...

Jag kommer och STOR shoppar när resten av sakerna kommit:-) Kramis på er <3