lördag 28 november 2009

Julen är här på riktigt!!

Julen är här...äntligen!!!! jag tillhör en av dom som älskar julen, tycker att det är en fantastisk årstid med allt MYS PYS !!!!! även ifall jag och lillasyster jobbar varje dag ända fram till självaste julafton njuter jag i fulla drag av alla underbara dekorationer, dofter, mat, tända ljus, pyssel, gemenskap, glada kunder....listan är lång.....
Julen har anlänt hemma hos mej....och i år har jag valt att julpynta mitt kök i vitt, vitt ,vitt lite sjögräs, lite svart och mycket grönt......kottar, granris och fattigmans silver.....

Hyacinter är ett stort måste denna tid, här nedan i en alldeles underbar gammaldags glasklocka på fat. (Finns i butiken)
Vackra små julstrumpor dekorerar fint min krans i snöbär.

Ljusstake, konstgjord gran och hyacint vasar i fattigmanssilver.... imorgon blir det hyacinter i vasarna, vita förstås!! (Allt finns att köpa på Dreamhome)
Fullt av "gönt" dekorerar fint mina fönster jag njuter....och lilla Jasmine: "oh my god mummy!"
Jag fick godkännt av "dottern min" även ifall inget är rött!!!!
Kram på er alla!!!! Hoppas att vi ses imorgon, när det är skyltsöndag i Kungälv då kommer vi på Dreamhome att bjuda på lite smaskigheter samt ha lite erbjudanden!!
I kväll blir det sängen tidigt!!!!
Anna









1 kommentar:

Unknown sa...

Hej
Jag ville bara säga att bloggen är jättefin.
Bra jobbat tjejer!

Peter.ish