måndag 3 augusti 2009

Regn & rusk i Kungälv

Hallojsan
Efter en "fantastisk" vecka på Kreta har vi nu kommit hem till regn och rusk.....tänk vad en vecka går fort man hinner knappt blinka innan man är på väg hem igen.... min kära man däremot längtade hem till lilla Kungälv redan efter några dagar.... ja med en bruten fot hoppandes på kryckor i värmen kanske inte är super kul precis, dessutom halkade han med sina kryckor och landade hur illa som helst så nu ...... har han inte bara en bruten fot, nu har han ett brutet revben också. Maximal otur!!!!!! hoppa på kryckor med ett brutet revben är ju himla trevligt.....och tro det eller ej men han skulle minsan åka till jobbet idag!!!!!.....jag däremot börjar inte jobba förren på torsdag så jag tänker ta det väldigt lugnt ett par dagar till.......ha det gött!!!!!! tills vi hörs igen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm, en vecka går hur fort som helst. Vilken otur för maken då. Låter som min make som åker till jobbet ungefär i vilket skick som helst. Vad bra då vet jag när nästa marknad är:-) Tack, för den upplysningen. Nu kanske det snart är klart med renoveringen i undervåningen i affären?
Kraam

Elin Matilda Marie sa...

Hej mina pärlor... måste in å shoppa till mitt kommande hus snart..ska bli så kul!! puss Elan pelan

Annas Lycka sa...

Men sån otur han haft!! Tråkigt när man sett fram emot semester och allt....Hoppas att sommaren fortsätter bättre. Kram Anna