söndag 16 augusti 2009

"Hallelujà moment"!!!!

Hallojsan på er!!!
Nu var det ett tag sedan sist...
Jag o "syster yster" är precis hemkomna från inköpsmässan och "halleluja" vad MYCKET fint vi har beställt...ojojoj, känns som om jag helst skulle vilja få plats med alltsammans här hemma??!! Kan bli aningens trångt??!!
Här nedan kan ni följa med oss på våran "tripp" och få en liten "tjuvkik"
på vad som komma skall till oss på Dreamhome...Förväntansfulla som två små barn, satt vi & njöt av det underbara vädret på båten!
"Bromsklossen" körde & jag även kallad "fartdåren" tyckte att det gick alldeles åt...för långsamt...-När e vi framme??
Mys pys från en av våra leverantörer; BW
Finfina juldekorationer från samma leverantör...
Älskar BW , många fina madonnor samt änglar fick följa med hem..
Du kan se dom i butiken på måndag!


Är dom inte dedårande dessa alldeles alldeles underbara änglavingar??
Kommer i alla dess storlekar (rosa samt vita)!!!!!
Änglarna som sitter så snällt i fönstret kommer också i båda storlekar!!
Funderade ett tag på hur jag skulle kunna smuggla med mig dessa fina dörrar hem...
Insåg rätt snabbt att dom nog inte skulle få plats i bilen...hm
Skam den som ger sig...
-Vill ha!!!!
Känns nog lite lustigt för er att se julbilder så här på sensommaren...
men det e ju så det funkar inom mode och inredning ...
Själv måste jag nog vara lite störd för jag LÄNGTAR till julen??!!
Hoppas vi ses i veckan!!!
( Detta var bara en liten liten pytte tjuvkik, vänta bara!)
Massor av nyheter packas upp på måndag (imorgon)!!
*Kram*
/ Kristin.
Hoppsan här var ju visst en bild till, håll till godo!!!
Allt för nu!











4 kommentarer:

kustnära sa...

Underbara bilder ni delar med er. Håller med om att man får lite längtan till julen efter denna inspirationsrunda...
Önskade man kunde flyga och få flaxa ner till er butik och mysa bland allt det fina.
Há det så bra och kör lugnt!

Unknown sa...

Hej!
Så trevligt att ni är intresserade av att sälja vår bok, hela första upplagan är slutsåld men det kommer att komma en upplaga nr 2 i slutet av september - början på oktober och det går att förboka böcker. Vill du ha mer info så maila oss gärna vitromantik@gmail.com

Unknown sa...

Hej sötisar!!

Nu har jag äntligen kunnat skriva om er ljuvliga butik på min blogg!! Hoppas att ni har det bra och att ni hittat mycket mys på mässan!!

Vingarna från chic antique går inte av för hackor!! =)

Stor kram på er och njut av veckan!! /Malin

Krukmakeri hemjord sa...

Liknande dörrar finns på Kayene!

mvh annbritt