söndag 19 juli 2009

Snart är det semestertider även för mej ...jippi!!!!

Hej hej på er, ja nu var det ett bra tag sedan sist.....sommaren är ju en underbar årstid och tiden räcker inte till helt enkelt.... men snart skall även jag ha lite semester, härligt!!!! då ska det fixas här hemma det kan jag lova, jag har typ 100 projekt som jag skulle vilja få klart på 2 veckor!!! nåväl några skall jag väl hinna med!!!!
Det har kommit lite nytt till butiken, och för er som inte varit inne på ett litet tag så har våran övervåning fått en liten makeover, nedervåningen är fortfarande "under fixning" vi målar och gör om helt enkelt!!! det kommer bli "prima".... många av er har frågat efter gamla skolplancher ....inom kort kommer vi att få in några olika till butiken, "fiskar" "insekter" trollsländor" m.m , skall försöka få några bilder..... så att ni kan få ett litet smakprov, om du inte redan har skrivit upp dej på våran "skolplanch" lista och är intresserad så kom in till butiken eller ring oss....
Ha det toppen!!!!
Här nedan visas några bilder från butiken!







Hoppas att ni alla har en härlig sommar!
Kram på er
/Anna/

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser att jag får ta vägen om eran affär snart igen:-) Tiden har inte räckt till det sista.
Ha, nu en härlig semester.
Kram