tisdag 7 juli 2009

Hej hopp !!!!

I dag är jag ledig så jag har sysselsatt mig med att "rumstrera" om här hemma...
Från rosigt till vitt/silver...herregud vad man håller på egentligen...
Men det e förbannat roligt och ännu roligare och "goare" blir kaffet när allt e
annorlunda och nytt...tycker i alla fall jag!! Han här hemma tycker kaffet smakar samma???!!!
Jag har knäppt av lite bilder på vad jag pysslat med här hemma...Den gamla silverkannan har jag fått av min morfar så den är väldigt speciell för mig...
Min lilla samling av kaffe/tekannor fick flytta in i min vägghylla
Jag har en stor förkärlek till gamla koppar & kannor...
Mina Tildeburkar som förövrigt kommer från Panduro är fylda med ljus av olika dess slag...


Har planterat MASSOR av lavendel och murgröna som får pryda vårat köksbord...
I love Lavendel!!!
Praliner, havregryn och mussli bor i dessa burkar...
Jag blev i kär i burkarna i Danmark för många år sedan och kärleken håller i sig...
Jag är en samlare av sådana här gamla godingar i nyproduktion...
Vårat fula kylskåp fick ett lyft med lite skojjiga klistermärken
Nä nu skall jag ta mig en kopp kaffe till och njuta i mina mysbrallor !!
Vad gör väl det om man ser ut som skrutt när hemmet skiner och ler....
Vi ses!!
Hasta La Vista!!
/ Kristin.








Inga kommentarer: