onsdag 6 maj 2009

Törnroshäckar och regndroppar på Liseberg...

Morning alla morgonpigga !!!
Just nu sitter jag i morgonrock och avnjuter en STOR balja kaffe...
Det bubblar med idèer och det känns som om jag drömt om Törnrosa hela natten...
Jag och syster yster är i full gång med att inreda våran balkong på Liseberg " Törnrosa".
Törnroshäcken har börjat växa fram med tusentals rosor och våran
"dramatiska vägg" är snart färdig!!
Inte varje dag man får köra runt med sin bil på Liseberg..*haha*
Kändes lite lustigt igår när vi körde runt på alla små vägar mitt inne bland
karuseller och chokladhjul...
Idag får vi nog ta på oss värsta vattentäta utstyrseln för det är, och lär bli busväder...
Men vad gör väl det när man får göra det som man tycker är roligast av allt??!!
Hoppas vi ses på Trädgårdsdagarna 8-10maj på Liseberg!!!
/ Kristin.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, det kommer att bli hur fint som helst. Ska bli spännande att få se sedan. Här har man också en balja med kaffe.. Regnet smattrar på rutorna. Fniss, nej inte var dag man får köra bilen där:-)
Hoppas att det klarnar upp sedan.
Kram

Hem och Harmoni Marie sa...

Ska bli jättespännande att se vad ni hittat på. Jag kommer på lördag förmiddag...
Har min syster och mor med mig och min blogg är en hemlis så ni får inte avslöja mig ;)

Kram Marie

Anonym sa...

Åh det låter ju jättespännande. Vet inte om jag hinner komma förbi men kommer hålla mina tummar för er! Ta många bilder som vi kan få se i butiken.

Kram
Ann-Charlotte A