måndag 18 maj 2009

Hemma hos "lilla syster"

Hej hej,
När jag var hemma hos min söta lilla syster så hade jag kameran med mig, och eftersom hon har grejat en hel del så var jag ju bara tvungen att ta några bilder...... här nedan en bukett pioner och "hundkex" som ser helt äkta ut men men...skenet bedrar ...evighets blommor är vad det är!!!
En madonna...det måste man ju bara ha.........
Här ......nygjort vardagsrum, ny vägg färg, ny kristall krona och superfina tavlor......såååååå fint!!

Köket, hemmets hjärta.....nu går köket i blått och vitt och det är superfint!!!!!!
Jag beundrar verkligen Kristin för det är ALLTID städat, rent och snyggt ...ALLTID!!! hemma hos henne och Mange!
Tänk om jag kunde ha det så......




Ha det gött!!
Kram Anna





1 kommentar:

Petraso sa...

Wow Kristin!!! Såååååååååå Snyggt Jisses amalia Va läckert !!!

kramis