måndag 13 april 2009

Himelskt gött!!!

Gud, vad gött det har varit med lite ledighet och sol på näsan!!
Mumsig mat hos mamsen & papsen med nära o kära i "gassande" sol kan det bli bättre?
Batterierna är nu laddade och jag längtar till jobbet imorgon!!!
En stor leverans med massa fint kommer...
Har jag nämnt att vi skall inreda en balkong på Liseberg??
Kan knappt tro det själv...*superspännande*
Under trädgårdsdagarna kan ni besöka oss och beskåda våran balkong på Liseberg!
Mer info om detta kommer att finnas här på bloggen, i Göteborgs Posten samt på
Lisebergs hemsida.
Vi ses !!
/ Kristin.

4 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Va spännande! Det ser jag fram emot att se på Liseberg.

Ha det gôtt! Kram Marie

Petra /Petraso sa...

Wow Va kul! Spännande att få se!
Liseberg thats big!
Hiiiii hade ni redan köpt dom där klänningarna! Förstår det för dom skrek bara systrarna S för mig ur snygga! Ni får ta ett fint kort med dom på och så Gummi stövlar till....Chict hade passat i vilket mode repotage som helst!och matchat eran fina bútik!

Kramis

Annas Lycka sa...

Roligt!!! Ska jag verkligen kolla in. Ha det så gott! Anna

Anonym sa...

Men vad spännande att inreda på Liseberg. Det får man kolla in under sommaren. Tack, för det gulliga mailet Anna....
Kram