tisdag 28 april 2009

Hemma till verkligheten....

Hej hej, efter en helt "GREAT" helg i London är jag nu tillbaka till verkligheten. Jag har verkligen haft en kanon helg med myket shopping (stackars Jonny), fika, god mat, trevligt sällskap och två musikaler: Dirty Dancing och Grease............Superb!!!! skulle kunna se dom om och om igen!!!! självklart köpte jag lite engelska inrednings tidningar...typ ett nummer av varje tidning....hade med mig 11 st hem i handbagaget....dom inhandlades på flygplatsen på väg hem...vad gör man inte för att tjäna "några extra kilon" tungt var det...... men det var det värt....kunde inte låta bli att ta några bilder på några av uppslagen som bara var så tilltalande!
Som ni vet är jag svag för det romantiska..... i england finns det MYCKET fin romantik!!!!!
Och... tro det eller ej, jag har börjat att tycka om BLÅTT?!?!?! jag fullkomligt njuter av denna färg i alla olika nyanser......bara det ser lite "gammaldags"ut......

Syrener.... I LOVE!!!!....längtar efter att min vita syrenbuske skall börja blomma, det är otroligt vackert.....

Sist men inte minst....ett kort från hotell rummet i London, Islington, utsikten var toppen!!!!



Hoppas att ni haft det bra här hemma och fått mycket sol på näsan......nu är jag och Kristin i full gång att planera allt inför trädgårdsdagarna på Liseberg!!!
Många kramar
Anna

1 kommentar:

Made in Persbo...Carina sa...

Låter som att det varit en underbar helg :)
Så roligt med en hel bunt engelska inredningstidningar att njuta av nu när du är hemma i verkligheten igen. Det blir ju som en förlängning av resan kan man säga ;)
Ha det fint!
Kram, Carina