fredag 13 mars 2009

KURS !!!!!

Onsdagen den 1:a april är du varmt välkommen att vara med på våran "Påsk-Kurs"!!!
Vi kommer att tillverka vackra påskägg i alla dess olika slag!!
Kursen börjar kl.19:00 och håller på till ca 21:30 med ett litet avbrott för fika.
Ni har under kvällen fri tillgång till allt material !!
Spetsband, snören, fjädrar, pärlor, påskägg,
glitter, hjärtan, servetter, bokmärken mm mm
Allt ingår !!!
Anmälan är bindande !!!
Sista anm.dag = 25 mars.
Ni har under kvällen 15% rabatt på allt i butiken
(dock inte möbler)...
Hoppas att vi ses !!!
/ Anna & Kristin.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, detta måste man nog vara med på:-)
Ska kolla så jag är ledig denna kvällen först.
Vilken härlig idé med denna kurs.
Kram

Hem och Harmoni Marie sa...

Va kul! Jag ska kolla om jag kan den kvällen, hoppas det.

Kram Marie

Roses & Angels sa...

Hej! Tack så mycket för din fina kommentar om bloggen min, kul att du tyckte så. Åhh kul att ni ska öppna webshop!!! Ni har massor av saker som jag vill ha! hihi. Har samlat på den cremefärgade serien till köket ett tag nu, burkarna med texten i porslin! SÅG att ni hade saker från den serien. Ja så bra då kan jag kolla lite längre fram, är mitt i en flytt från norr till söder och ska försöka sluta handla nu så jag inte får mera att packa hahah. MEN jag återkommer! :-) Ha det bra kram Christa

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Skulle virkelig ønske at jeg kunne være med...
Klem

japp sa...

Hej... såå skoj de hade varit me en sån kurs. Trist att man bor 115 mil norrut..Har ju 2 syrror i närheten, men såå ofta är man ju tyvärr INTE neröver.

Så fin blogg och fin webbutik.. massor me fina saker har ni.

Kikar gärna in igen... kram Helén i Piteå

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Halloj!!
Hade ja bott närmare hade jag kommit direkt.. gu va trevligt..kramisar snowwhite-sussie