fredag 6 mars 2009

En prinsessas rum....

Hej på er,
Min lilla prinsessa är så lycklig för att mamma har målat, målat, slipat golv,målat lite till, fixat och trixat och fixat lite till i hennes rum..... ....apan fick följa med hem från butiken och sitter nu högst upp på gardin stången.....och håller kollen..
Vimplarna nedan finns att köpa i butiken, passar perfekt i ett flickrum, färgerna är underbara....vovsingen fick lilla Jasmine utav favorit moster när hon fyllde 1år!





Lilla Jasmine har till och med fått en "kristall krona" på sitt rum.....hon är såååå nöjd, och det är jag med, har nu bestämt mig för att måla alla golv på övervåningen vita....det blir ju så ljust och fint!! tror bestämt att jag skall börja i gäst rummet i morgon.... man får ju liksom mer smak ...börjar man någonstans vill man ju bara fortsätta ....ja sådan är jag ialla fall.
Kram på er och ha en trevlig helg!
/Anna/





7 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå...så super fint vännen!
Eran lilla Prinsessa måste vara överlycklig att ha ett så fint rum:-)

Kramar

Annas Lycka sa...

Jätte fint rum. Håller precis på att göra iordning min minstas rum. Skall tapetsera och inreda....Roligt men lite jobbigt innan man får inspiration åt vilket håll man skall gå...Tack för titten ! KRam Anna

kustnära sa...

Vad fint det blev! Ja, golven är ju så fina vita, men vilken typ av golv var det i prinsessans rum? Har försökt kolla på bilden men inte klurat ut det, är det trägolv eller..?
Tack för inspirationen!
Kram

Anonym sa...

Vilket jättemysigt rum det blev till din lilla tjej!

De där järnsängarna från IKEA är ju bara heeelt underbara

Kram Lena

Anonym sa...

Åhh, vad fint rummet är. Ja, det är konstigt att börjar man så vill det gärna bli mer målning:-)
Kram

Roses & Angels sa...

HEEEJ ÅH vilken underbar blogg med så vackra saker. Halkade in här när jag sökte er butik på google. Åh att det är så långt borta så man inte kan komma och se vad ni har. Ni har inte någon webbutik? Kram Christa

Anonym sa...

ja vill bi i jasmins rum...hihih