tisdag 17 februari 2009

Rimfrost, ny tillverkade tavlor & skridskor!

Hej hej.....jag var bara tvungen att ta några bilder härromdagen när solen sken och rimfrosten var alldeles fantastisk, visst är det alldeles underbart!?!?



Som ni kanske redan vet så syr våran rara moster ljuvliga skridskor, den första omgången tog slut på en gång, nu har andra omgången kommit in, men ni som vill ha skynda er för även dom är på väg att ta slut. Jag har hängt mina två i köket på en av mina många krok hyllor. Super fint!!
Bild tagen från vårat kök in till vardagsrummet, tittar man noga skymtar man mina nya tavlor.....

Här ser man tavlorna lite bättre, dom är väääääldigt stora, men dom blev helt perfekta över soffan, som så många andra har jag det otroligt vackra stora franska dokumentet ....men jag ville göra något annat...så jag klippte sönder det!!! hör och häpnad!!! sedan blev det två tavlor med mycket gips och antik glitter, ja, jag måste erkänna att jag blev hur nöjd som helst!

Ha en bra dag, kram Anna!





3 kommentarer:

Anonym sa...

ursnyggt vad annars:)

Anonym sa...

Tack för svaret:-) Ja, då vet jag var det ligger. Kommer med bil, så jag kör genom stoppljusen vid parken. Helt underbart fina vinterbilder du visar.
Kram och på återseende..

. sa...

Jag är kär!
Jag bara måste ha ett par skridskor. Tyvärr bor jag lite långt bort, finns det möjlighet att köpa utan att komma in till Er?
Må gott!
Mvh
Linda