måndag 23 februari 2009

Hallojsan!!!

Hej på er, igår (söndag) var jag och Kristin i butiken och gjorde om på nedervåningen, vi har liksom inte riktigt hunnit med det, men nu äntligen är det ordning och reda och mycket nyheter på plats. I dag måndag har jag varit ledig, tur var väl det för min lilla prinsessa är full utav influensa, inte roligt alls!!! så här servas det med vatten saft och panodil, lilla stackare!
Trots ett himla vinter väder i helgen, så börjar det se lite "vårigt" ut även . Solen skiner och snön smälter. ÅÅÅååå vad jag längtar till sommaren....sol och värme, ljumna kvällar och mycket grillning härligt.
Än så länge får jag hålla mej inomhus och nöja mej med vårblommor i fönstret och en och annan ranunkel............ det känns att "den" är på väg.






Det är många som har hört av sig angående det fina franska dokumentet....... förhoppningsvis kommer det att komma in igen både det stora och lilla.....jag återkommer med mer information.
Kram på er Anna



Inga kommentarer: