torsdag 8 januari 2009

Jag är inte klok!!

När man väl börjar med en rejäl renovering i ena "ändan" av huset är det väldigt lätt att fortsätta.....med något annat, för ideer finns det gott om det må jag säga! mannen min är inte riktigt på samma nivå som jag, väldigt synd tycker jag!! mitt nästa projekt är att måla trappen vit, slipa alla golv på övervåningen för att måla vita.....måla tak i våran dotters rum samt gästrummet, tapetsera om.... renovera badrummet....fixa uterummet.... m.m ....med tanke på att det tog 7långa år att få min käresta att renovera köket så hinner nog jag bli pensionär innan allt blir klart ...och då vill jag ju börja om igen! Herregud! jag är inte klok, MEN VISST är det roligt????!! eller vad säger ni?
Med detta kommer här lite bilder från ett "ny piffat vardagsrum"
Tjingeling på er!

1 kommentar:

Hem och Harmoni Marie sa...

Visst är det väl kul att ha massa idéer!
Jag skulle också vilja tapetsera om hela nedervåningen och allrummet på övervåningen, fixa lite i köket och måla om trappan... Inte heller min sambo är med på noterna... :)

Ha en trevlig helg! Kram Marie