tisdag 13 januari 2009

God mooorning!!!!!!

Blev väckt av en stadig tass, Oliver våran vovvsing tyckte att det var dags för mig att vakna...
Hmmm tyckte inte jag men men...
Ute råder värsta busvädret kan jag informera alla nyvakna om...
Tur att det e mörkt så att ingen såg mig när jag motvilligt traskade ut i
morgonrock och rufsigt hår...
Nåväl här nedan följer lite nya bilder från mitt hem...
Är nog lite kär i denna spegeln från IB, blir glad så fort jag ser den!!!
Dessa gamla fönster har suttit i gamla Bryggeriet i sta`n, undrar vad
dom har varit med om i sitt liv??
Kanske tur att man inte vet...

Lyktor e som bekant något som jag bara inte kan få nog av...

Denna söta änglalyktan har en alldeles särskild plats på köksbordet...

Julen e borta och lite nytt vitt har fått hitta hem i mina köksfönster...


Ha en riktigt bra dag !!
*Vi ses*
/ Kristin.







1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj!

Vilken mysig blogg ni har.

Kul med systrar som har inredningsblogg ihop. Det finns några fler som har det har jag sett

//Lena