fredag 11 november 2011

"Det nya vita" = SVART

Hej hej på er,


Tänk att nu är det snart advent, den mysigaste helgen på hela året, det kliar i mina fingrar efter att få pynta ...ååå vad det är mysigt!!!! själv brukar jag alltid ha allt färdigt en vecka innan advent, en del tycker väl att jag är hur tokig som helst, men jag fullkomligt älskar denna tid, och har jag inte allt färdigt veckan innan så hinner jag inte......och fint vill jag ju ha det!!!! så snaaaart kan jag börja.

Mycket är det i butiken nu, det finns fler än jag som vill ha mys hemma ..........tur är väl det eftersom hela butiken är fylld med allt från ljus, fina band, textilier, planteringar, tavlor m.m. något för alla, det kan jag lova!!!


På tal om det nya vita....= SVART... ja, man ser mer och mer färgen svart i inredning nu.....själv tycker jag att det är fantastiskt fint att bryta med svart mot allt vitt som jag har hemma..... har börjat och måla om mina vita skavda möbler ...svarta skavda istället och "I like" trivs MYCKET bra med svarta inslag...... och mer kommer det att bli , har många ideer uppe i huvudet......

Ha en härlig helg!


Många kramar Anna











2 kommentarer:

Anonym sa...

Skaffa en Gästbok till din hemsida eller blogg. GRATIS !!!
www.Guest-Book.se

Anna sa...

Håller med! De ÄR snyggt med svart i allt vitt!
Kram Anna