torsdag 31 mars 2011

Hej hej på er!!

Jag kan inte låta bli att le när jag ser denna bild, fossingarna upp!!!!! Jasmine och hennes kompisar skulle absolut bada tillsammans i vårat lilla badkar, hela golvet var fullt med vatten efteråt....... kul hade dom ialla fall och det är ju det som är huvudsaken!!!!


Butiken blomstrar utav underbara vårfärger, blommor, fina påsk ägg och mycket mycket mera....... imorgon fredag skall det bli vår här i Kungälv .....jag lääääääääääääääängtar sååååå mycket!!! igår öppnade det en ny sko butik på Ytterbyvägen, baksidan av Bettans sallads bar....jag var ju tvungen att ta mig en liten titt och mycket riktigt kom jag hem med ett par nya skor. De tre rara systrarna på Bettans sallads bar är det som har öppnat sko butiken, och jag kommer snart att gå dit igen så mycket är säkert.

Tjingelingen på er!!

Kram

Anna




1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Vackra bilder och så mysig fossing-bild...hihih!!