torsdag 10 februari 2011

Hej hej på er!
Tänk när jag slog upp ögonen i morse trodde jag att jag drömde ...snön bara vräkte ner..hjälp!!! jag som trodde att vi hade en liten chans till vår, nu när snön höll på att smälta bort. "Skitans oxå", jag tycker verkligen inte om denna årstid!!!!
I butiken är det ialla fall vår som tur är!!!! nyheter kommer varje vecka, så roligt att packa upp allt fint som vi beställt!!
Fina askar med vackra budskap på....

Nytt från Lisbeth Dahl.... lyx i badrummet, tvål pump, tandborst glas, tvål fat, bomullshållare ...


Kram på er!!
/Anna/


1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Så mkt fint! Det är så roligt att gå i affärerna nu när det droppar in så många vårnyheter vecka efter vecka...hihi! Jadu igår var det sol hela dagen lång här med och idag vräker snön ner, bläää!!! Men det är skönt att veta att våren verkligen är på väg så småningom, det är iaf 100% säkert :)

Må så gott!