torsdag 16 september 2010

Höstsol, zink & heather.......
På mitt lilla bord utanför vårt hus finns just nu detta.....
höstfint ska de va!

Just nu är jag väääldigt sugen på lila färger... både ljusa och mörka så himla fint tillsammans med både zink och beige/bruna färger!! så fort hösten kommer så blir jag såld på murriga färger, konstigt egentligen för hösten och vintern här i Sverige är ju väldigt mörk i sig men då vill man liksom murra till det extra mycket, borde ju egentligen vara tvärtom!!

En utav nyheterna i butiken just nu är dessa underbara gamla böckerna i olika storlekar och utföranden, ser riktigt slitna och shabby ut! i själva verket är det askar....en fick flytta hem till mej och mitt soffbord där det nu finns fjärrkontroller, skönt att bli av med dom!!


På min kökshylla rymms allt möjligt som jag tycker är fint. Jag tröttnar aldrig på zink föremål, det finns mycket av den varan hemma hos oss. De runda burkarna är ifrån Danmark, vi köpte in dom till butiken samma år som vi öppnade Dreamhome, alldså 5 år sedan och jag tycker om dom lika mycket nu som då!!!!
Ha en trevlig kväll, jag och mina två prinsessor ska snart till butiken och fika lite med moster Kristin.
Ha det bra!!
Kram Anna





2 kommentarer:

Unknown sa...

Älskar zink! Har mycket av den varan, tröttnar nog aldrig..

Kram Catta

- Malin & Ella sa...

Ni har så mycket fint!!
Vill också inreda i lila nu till hösten..