onsdag 25 augusti 2010

Tapet!

I valet och kvalet.....
Nu när man är tillbaka till verkligheten och börjar känna sig något så när normal igen (efter lilla Millys ankomst) så är jag i valet och kvalet om jag ska tapetsera två fondväggar i tv rummet???? tycker så mycket om en tapet från Sandberg som går i vitt och svagt beige....... det är ju alltid roligt att ändra om lite och jag måste erkänna att jag börjar tycka mer och mer om tapet!!!! "det händer lite mer", hm! ja, vi får väl se vad det blir.




Tjingelingen på er!!!!
Massor av kramar från Anna



4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, vilket fint namn hon har fått:)
Kommer och besöker er i affären idag.
Kram/Eva

Sanna sa...

Otroligt fint du har hemma :D

Marita sa...

Himmel vilket vackert rum!!! Fullkomligt gudomligt!!! Det ser så hemtrevligt ut, det är så vackert, det ser så ombonat ut...mums vad fint!!
kram, Marita

Unknown sa...

Hej!
Vilket fantastiskt hem du har Anna, och vilken underbar blogg ni har! Mitt första besök hos er o hit lär jag komma tillbaks, nu måste jag fortsätta titta igenom den.
Tjingeling!

Kram Catta