söndag 6 december 2009

Söndag kväll

Hej hej på er,
Har nyligen bytt soffbord i vardagsrummet. Det vi hade innan blev för högt när mannen min kom hem med en ny tv och monterade den på väggen. Jag blev VÄLDIGT förvånad då han beställt vita högtalare.....för att matcha inredningen, där fick han minsan ett plus i kanten!!!

I sovrummet har jag tapetserat en fondvägg med denna brun-rosiga tapet "såhär års" är det väldigt mysigt med lite "murriga" färger......ialla fall i något rum!, efter nyår skall alla golv bli vita på övervåningen!!! det har jag längtat efter läääääänge!!!!
Mina fina dörrar i hallen är nu prydda med grankransar och fina band (konstgjorda såklart).

Trivs fortfarande precis lika mycket med mina STORA tavlor jag gjort av ett gammalt dokument!! dom kommer nog att få stanna kvar ett bra tag!!
Tjingeling på er
Kram Anna

3 kommentarer:

Petraso sa...

sååååååååååååååå snyggt! Anna!

Sabina sa...

Åh va fint....blir helt tokig av att kolla på alla era fina bilder =) Kram Sabina

Malin sa...

åh, får jag fråga vart tapeten i sovrummet är köpt? och vad det är för tapet? Precis en sån jag letar efter utan att hitta!!!