måndag 17 november 2008

Äntligen!!!!!!! mitt drömkök är på plats!!!!!

Ja nu äntligen är vårat kök klart...det är bara lite lister och annat som ska upp, såååååååååååå som jag har väntat och bearbetat min kära man till detta kök!!!! Ni ska bara veta!!
Jag bara myser... det är så ljust och stort och luftigt och ja....det är mitt drömkök ........................jag var ju bara tvungen att hänga upp lite adventsmys i helgen ....jag kunde inte hålla mej längre!!!!!

Här nedan följer några före och efter bilder.....
Ha det bra
Kram Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen:-)

Hoppas ni har haft en super kul kväll med mycket pyssel!....
Ville värkligen vara med, men fick tyvärr hoppa denna gång:-(
Magnus fick ju hoppa in och jobba i kväll, så jag fick inte komma och ha kul med er.

Kramis Annika