tisdag 2 september 2008

Lite mera bilder från mitt lilla hem...


Herregud, sandfärgen som jag valt på väggarna ser ju helt gul ut på korten...huuuu
Tur att verkligheten inte är den samma..
Hujedamej...

Denna tavla är en av tre som pryder våran ena vägg i tv:rummet...
Brukar ju alltid tröttna väldigt fort på olika saker och ting... men dessa har fått en alldeles speciell plats i mitt hjärta.
Jag gjorde faktiskt dessa hm... för typ 3 år sedan....
Jag tror att jag har kärat ner mig i dessa bedårande flaskor samt kuddar i fransk stil...
Doftar lavendel...
Vi ses!!!
Kram!
/ Kristin.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej..läser alltid er blogg..så mycket fint ni har..synd att jag inte bor nära Götet!
Funderar på om ni skicka på posten?
MVH Christina

kustnära sa...

Vad fint du har det. Ni visar alltid så inspirerande bilder från era hem, samt från butiken.
Alltid något nytt, alltid något man vill ha!!!
Há en fortsatt bra vecka, kram