torsdag 17 juli 2008

Sommar?...

Sommarvädret kunde gott bli lite bättre. Det börjar verkligen att"tryta" i "plånkan" speciellt om vädret fortsätter i samma riktning...Har redan hunnit med att besöka typ
alla roliga affärer = PANK!!!
Ja hujedamej vad mycket skojj det finns att spendera pengar på...hm..
Just nu så skulle det sitta fint med en ny härlig dubbelsäng med sköna madrasser "a hästens"..
En ny mysig vit trädgårdsmöbel + två härliga däckstolar...
Lite nya sköna tapeter från Sanderson...
Sen är jag nog rätt nöjd tror jag iallafall för tillfället...
Det är farligt att ge sig ut i "den stora shoppingvärlden" för det e då man inser man mycket "godis" det finns där ute..*suck*
Förrutom att glida runt och shoppa så har jag hunnit med en hel del här hemma...
Knäppte några bilder så att ni kan få tjuvkika lite...
Tallrikshyllan trivs kanon mellan våra köksfönster...
Lite smått och gott på min lilla hylla vid tv:n...

Tror nog att jag fortfarande är lite kär i min gamla gigantiska spegel...
























Denna mysiga stol har min morfar gjort, är den inte fin?







Passande nog heter min sambo Magnus...
Så alla kuddar med "M" på får stå för honom....
Ha det nu riktigt gott!!!
Så ses vi snart igen!!!
Kram
/ Kristin.









Inga kommentarer: