lördag 28 juni 2008

Shopping lördag....

Hejsan svejsan...
Nu så här i semester tider så kommer vi på Dreamhome ändra våra öppettider lite: måndag -fredag är det öppet som vanligt 10.00-18.00, lördag 10.00-13.00, söndag stängt
Hjärtligt välkomna till Dreamhome är ni alla hela sommaren.
Vi vill också passa på att informera er om att vi har fått en ny medarbetare som kommer att hjälpa oss framöver, hon heter Marielle och är en super rar tjej!!!
Nu vill jag passa på att önska er en härlig sommar.....här nedan kommer lite bilder från butiken....
Kram på er

2 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Så fint!
Jag var ju inne hos er tidigare i veckan...blev väldigt nöjd med mitt inköp.
Inlägg om det kommer inom kort.

Ha det gott och tack för titten hos mig! Det värmer ska ni veta...(ni som är proffs och allt...)
Kram Marie

Hem och Harmoni Marie sa...

Hej på er!
Kolla gärna in mitt inlägg från idag!

Kram Marie