söndag 4 maj 2008

Har solen kommit för att stanna???

Ja.......nu när äntligen solen har varit framme i flera dagar börjar jag tänka.....hoppas att den stannar hela sommaren!!! vi behöver det efter den "mycket soliga" sommaren vi hade förra året!! I dag har jag varit ute hela dagen HELT UNDERBART!!!!! lite röd är jag dock på mina axlar...men det står jag ut med....har inte gjort något utav alla måsten jag egentligen har att ta i tu med ..men men jag och min lill stumpa och hennes kompis var och hälsade på mormor och morfar idag där lektes det i ett par timmar....när vi kom hem var det lekplatsen som gällde......jag har helt enkelt haft en heldag med min lilla Jasmine och för att vara riktigt ärlig så skulle jag gärna vilja att varje dag var som denna.......
Här nedan kommer lite bilder från vårt vårstädade vardagsrum........
Kram på er
Anna

1 kommentar:

Hjärtats saga sa...

Hejsan!
Vad fint och mysigt du har i ditt vardagsrum - snyggt med tre speglar sådär. Läckert! Även vad jag förstår fönster in till nästa rum. Jättefint. Du gjorde helt riktigt att vara med din lilla flicka - barnen är det viktigaste och bästa man har. Den tiden går inte i repris.
Jag måste erkänna - jag var i Göteborg förra helgen, men jag hann tyvärr inte åka ut till Er. Nästa gång jag kommer ner så hoppas jag att jag kommer att vara där lite längre och då ska jag hälsa på i er butik. (En av mina söner bor där och vi hade inte träffats sedan i julas, fast vi pratas vid i stort sett varje dag.)
Ha det så bra och många hälsningar från Kerstin